ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

درباره ی من
دکتری ریاضی (ترکیبیات) - شهید بهشتی
ارشد علوم کامپیوتر - صنعتی شریف
hamid.kamely@yahoo.com
کانال تلگرام: @math-cs
Instagram: hamidkameli1366
61 10 739 0912
سوابق کاری من

TED- داده های بزرگ و آینده

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ب.ظ

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۶

نظرات  (۱)

سلام من هشتمم به پیشنهاد معلمم قصد دارم IMC  شرکت کنم و چند تا سوال داشتم 

1.چون بار اولمه دقیقا نمیدونم چجوریه یکم میشه توضیح بدید

2. چجوری میتونم ثبت نام کنم

3.مسابقات 2020 چه زمانیه؟(اگه هست)

4.برای بار اول چه کتاب هایی رو کار کنم؟

5. یسری توصیه و چیزایی که باید رعایت کنم لطفا بگید 

ممنونم

پاسخ:
سلام. ازمون مرحله اول IMC برگزار شد و نتیجه ی قبولی های مرحله اول اومد. 
باز هم اگر خواستی باید با خانه ی ریاضی تهران تماس بگیری . 
برای کتاب هم به نظرم کتاب کانگورو 7و 8 و کانگورو 9 و 10 خیلی مناسب هستن. 
کتاب هندسه از ابتدا تا ..  انتشارات فاطمی   و کتاب آنالیز ترکیبی نشر الگو سه فصل اول رو بخون . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">