ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

درباره ی من
دکتری ریاضی (ترکیبیات) - شهید بهشتی
ارشد علوم کامپیوتر - صنعتی شریف
hamid.kamely@yahoo.com
کانال تلگرام: @math-cs
Instagram: hamidkameli1366
61 10 739 0912
سوابق کاری من

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

رویداد رایگان و آنلاین: احتمال و امید ریاضی در المپیاد ریاضی و کامپیوتر 

با توجه به اینکه در چند سال اخیر در مرحله دو المپیاد کامپیوتر و ریاضی،  دوره ی تابستانه ی این دو المپیاد و مسابقات دانشجویی ریاضی سوالاتی مطرح شده که با استفاده از تکنیک های احتمالاتی حل شده اند، این رویداد در 5 جلسه برگزار می شود.

از این رو شرکت در این  رویداد به تمام دانش اموزانی که مرحله اول المپیاد قبول شده اند و دانش جویانی که قصد شرکت در مسابقات دانشجویی را دارند، توصیه می شود. 

همچنین با توجه به کاربرد های گسترده ی احتمال و امیدریاضی در مباحث مختلف علوم کامپیوتر  و  مکانیک آماری، این رویداد برای دانشجویان و علاقه مندان به رشته های ریاضی، علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر و فیزیک بسیار می تواند مفید باشد. 

 

در این 5 جلسه که در خرداد ماه برگزار می شود  به طور کامل به مبحث احتمال و امید ریاضی و به طور کل استفاده از  روشهای احتمالاتی در حل مسائل ترکیبیات  می پردازیم. برای اطلاع از تاریخ های برگزاری و ساعت و ثبت نام رایگان روی لینک  کلیک کنید.   لینک ثبت نام 

 

برای توضیحات بیشتر می توانید با شماره 09127391061 تماس بگیرید. 

یا از طریق کانال های : 

t.me/shortlisted_problem

t.m/math_computer_olympiad

رزومه ی مدرس

۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۱۵
حمید کاملی

رویداد رایگان و آنلاین : حل سوالات پیشنهادی المپیاد جهانی ریاضی 

در این رویداد در 3 جلسه به حل مسائل چندین مساله ی پیشنهادی به المپیاد جهانی ریاضی پرداختیم. سوالاتی که در این سه جلسه مطرح شد، از سالهای مختلف، و از سطوح مختلف طوری انتخاب شدند که هم برای المپیاد ریاضی و هم برای المپیاد کامپیوتر بسیار مفید و آموزنده هستند.

همچنین در جلسه ی اول گفت و گویی با ارشیا سلطانی (طلا 1 کامپیوتر) داریم و در جلسه ی سوم رویداد امیر مهدی حسین آبادی (طلا ریاضی) میهمان رویداد ما بود. 

 

لیست تمام سوالات به همراه ویدئو حل سوالات در صفحه ی المپیاد قدم به قدم در بخش سوالات پیشنهادی المپیاد جهانی قرار داده شد. 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۲:۱۲
حمید کاملی