ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

درباره ی من
دکتری ریاضی (ترکیبیات) - شهید بهشتی
ارشد علوم کامپیوتر - صنعتی شریف
hamid.kamely@yahoo.com
کانال تلگرام: @math-cs
Instagram: hamidkameli1366
61 10 739 0912
سوابق کاری من

دوره ی تابستانه ی المپیاد ریاضی و کامپیوتر

يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۲۲ ب.ظ

کلاس های گروهی المپیاد ریاضی و کامپیوتر برای پایه ی نهم و دوم دبیرستان


این کلاس ها در دو دوره ی معمولی و فشرده  از هفته ی دوم تیر ماه به مدت 10 هفته برگزار خواهد شد.

افراد متقاضی شرکت در این دوره ها حداکثر تا پایان 10 تیر با شماره ی 61 10 739 0912 تماس بگیرند. 

جزییات کلاس ها در زیر ارائه شده است.


دوره ی معمولی : 


کلاس نهم :

    ریاضی : 10 جلسه ترکیبیات ، 10 جلسه هندسه               هزینه ی دوره 500 هزار تومان

    کامپیوتر:10 جلسه ترکیبیات ، 5 جلسه گراف                     هزینه ی دوره 500 هزار تومان

دوم دبیرستان :

    ریاضی : 10 جلسه ترکیبیات، 10 جلسه هندسه                  هزینه ی دوره 600 هزار تومان

   کامپیوتر: 15 جلسه ترکیبیات ، 5 جلسه گراف                       هزینه ی دوره 600 هزار تومان

هر هفته 2 جلسه ، در مجموع 20 جلسه در ده هفته ی متوالی


دوره ی فشرده :

کلاس نهم : 13 جلسه ترکیبیات ، 13 جلسه هندسه ، 7 جلسه جبر ، 7 جلسه نظریه اعداد      هزینه ی دوره 900 هزار تومان

دوم دبیرستان :

   ریاضی : 13 جلسه ترکیبیات ، 13 جلسه هندسه ، 7 جلسه جبر ، 7 جلسه نظریه اعداد      هزینه ی دوره 1 میلیون و صد هزار تومان

هر هفته در دو روز و هر روز دو جلسه، در مجموع 40 جلسه در ده هفته ی متوالی


دوره های تکمیلی :

روش های احتمالاتی : 6 جلسه             هزینه ی دوره 200 هزار تومان     

هندسه ی ترکیبیاتی : 6 جلسه             هزینه ی دوره 180 هزار تومان



کلاس ها به صورت گروهی بوده و مکان تشکیل هر کلاس با توجه به گروه های تشکیل شده مشخص خواهد شد. در صورت استقبال دانش آموزان این دوره قابل تمدید است.


نظرات  (۲۴)

هندسه ترتیباتی چیه
پاسخ:
مسائلی که به ظاهر هندسه هستند اما دانش هندسه بالایی نیاز ندارند و از تکنیک های ترکیبیاتی در حل آنها استفاده می شود.

سلام.
سطح المپیاد ریاضی مبتکران در حد المپیاد ریاضی دانش پژوهان جوان هست یا نه? ?????
پاسخ:
پایین تره.
سلام.
اگر در المپیاد ریاضی مبتکران مدال طلا بیاریم از کنکور معاف می شویم یا نه? ?
پاسخ:
نه. این المپیاد را به این هدف شرکت کنید که خود را محک بزنید و ببینید توانایی شرکت در المپیاد های متوسطه ی دوم را دارید یا نه.
هفتمی ها هم می توانند در المپیاد ریاضی شرکت کنند
پاسخ:
در آی ام سی و المپیاد مبتکران می توانند. در المپیاد هایی که باشگاه دانش پژوهان برگزار می کنند دهم و یازدهم ها می توانند شرکت کنند.
متوجه منظرتون نشدم.

پاسخ:
سلام. خواهش می کنم با یک اسم مشخص سوال بپرسید که بتونم سوالهای قبلیت رو دنبال کنم و متوجه منظورتون بشم. ممنون می شم کل سوالتون رو از اول و دقیق بیان کنید.
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۹ wpwpwpwpwpwpwpwpwpwp
برای چهارم دبیرستانم کلاس برگزار میکنید
پاسخ:
بله . تماس بگیرید 09127391061
برای هشتم هم کلاس برگزار کن
پاسخ:
کلاس هشتم ها شروع شده است.
میشه برای هفتم هم کلاس بگذارید
پاسخ:
برای هفتم ها هم کلاس برگزار می شود. با شماره ی موبایل موجود در بالای صفحه تماس بگیرید.
می شود برای کلاس هفتم هم کلاس برگزار کنید
پاسخ:
برای هفتم ها هم کلاس برگزار می شه. به مطلب کلاسهای نیمه گروهی ریاضی مراجعه کنید.
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۳ پارسا امینی
سلام.ببخشید،کلاس ها درشهرهای دیگرهم برگزار میشه؟
پاسخ:
بستگی داره در کجا باشید. اگر دور باشه کلاس ها به صورت چند روز پشت سر هم باید برگزار بشه و در هر روز هم چند جلسه و همچنین کلاس ها در شهر های دور در تابستان و عید برگزار می شود.
سلام.ببخشید من در سنندج زندگی میکنم و کلاس نهم هستم ،میشه بگید محل برگزاری کلاس ها کجاست؟
پاسخ:
کلاس ها در حال حاضر در تهران است.  در سنندج هم می توانم در عید یا تابستون کلاس برگزار کنم. اما چند نفر باید باشید و در یک روز هم چند جلسه کلاس برگزار خواهد شد.
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۲:۳۹ سید دانیال عظیمی
سلام.ببخشید من الان کلاش هشتم هستم.آیا تابستون 95 می تونم در کلاساتون شرکت کنم یا باید کلاس نهمم رو تموم کنم...
پاسخ:
کلاس ها در پایه های مختلف برگزار می شه . به مطلب کلاس های نیمه خصوصی  مراجعه کن. 
سلام
طاعات و عباداتتون قبول
اصل انعکاس چیست؟
یعنی 
٢به توان ٤ در !٥ یا٢به توان ٤ در !٥ در ١٠؟چون یه کتاب دومی رو نوشته بود برام سوال شد
پاسخ:
ضربدر 10 دیگه نداره.
البته میز دایره ای است

سلام
نه برای خودم سوال شد خواستم جواب شمارو بدونم
پاسخ:
یک مجرد رو بزار دور میز حالا 9 تا جا داری برای 4 گروه 2 نفره و یک نفر مجرد دیگه . می شه چیدن 9 نفر که 4 گروه دوتایی اند و یک نفر جدا در یک صف.
سوال
به چند راه می توان ١٠نفر را که متشکل از ٤زوج و ٢مجرد است دور یک میزچید که زوج ها کنار هم بنشینند؟
پاسخ:
سلام . این سوال رو از من داری می پرسی یا می خوای سوالت رو در مسابقه ی ریاضی برای بچه ها بزارم.

سلام   دوره حتمی برگزار میشه ؟؟؟؟  یا باید تا  زمان اعلام نتایج برای ثبت نام  صبر کنیم ؟؟؟؟


پاسخ:
نه حتما برگزار نمی شه . احتمال کنسلی آن زیاد است به این دلیل که بچه هایی که ثبت نام کرده اند در دسته های مختلف هستند هم از نظر سن ، دختر و پسر و هم از نظر سطح دانش در المپیاد و به علت اینکه احتمالا کلاس ها یکدست نخواهد شد، اگر کلاسی یکدست تشکیل نشود و قرار باشد کیفیت کار پایین بیاد دوره را برگزار نخواهیم کرد و صرفا هدف برگزاری یک دوره نیست . مهم اینه که بچه های کلاس هم سطح باشند و کلاس برای همه بازدهی خوبی داشته باشه.
سلام ببخشید یه توضیح کامل درباره خود و دبیران میدهید
پاسخ:
برای خودم به این صفحه رجوع کن و قسمت درباره ی من رو بخون .
http://math-cs.blog.ir/page/tadris

آقای گلصفتان هم از اساتید خیلی خوب المپیاد هستند که دکتری هوافضا دارند و نقره ی المپیاد ریاضی


کی پولو بریزیم اقای کاملی؟
پاسخ:
سلام. شما اگه می خوای در کلاس ها شرکت کنی ابتدا به من یک ایمیل بزن که حاوی اطلاعات زیر باشه .
1) نام و نام خانوادگی
2) شماره ی موبایل
3) نام مدرسه
4) محل زندگی در تهران
5) متقاضی شرکت در کدام دوره هستی.
6) لیست کلاس ها و کتاب هایی که تا حالا برای المپیاد خوندی.

در انتهای خرداد ما به بچه هایی که پیش ثبت نام داشته اند اطلاع می دیم که کلاس ها کجا و چه روزهایی برگزار می شه و اونموقع افرادی که می خوان ثبت نامشون رو قطعی کنند پول رو واریز می کنند.
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۴ مجید دلیری
6 نفر مشهد :) حالا هزینه هاشو می شه بگید؟
پاسخ:
بهت ایمیل می زنم.
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۹ مجید دلیری
برای شهر های دیگر هم میاید ؟

پاسخ:
بله . چند نفر هستید ؟ کدوم شهر هستید ؟ کدوم مدرسه ؟
برنامه ای که در شهر های دیگر اجرا می شود کمی متفاوت است و بستگی به تعداد و سطح دانش آموزان دارد.
با سلام
ببخشید اما من کلاس کامبیوتر برای نهمی ها ندیدم
پاسخ:
دوره ی معمولی کامپیوتر در نظر گرفته شده و فشرده نیست . البته اگر شرکت کنندگان در دوره متقاضی باشند دوره تمدید خواهد شد یا به صورت فشرده تر برگزار خواهد شد.
سلام ،در این کلاس ها کدام دبیران تدریس می کنند.
پاسخ:
دبیر کامپیوتر خودم هستم و دبیرهای ریاضی من و آقای گلصفتان هستند.  ایشون مدال نقره ی کشوری دارند و مهم تر از اون، سابقه ی خوبی در تربیت دانش آموزان مدال دار ، دارند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">