ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

درباره ی من
دکتری ریاضی (ترکیبیات) - شهید بهشتی
ارشد علوم کامپیوتر - صنعتی شریف
hamid.kamely@yahoo.com
کانال تلگرام: @math-cs
Instagram: hamidkameli1366
61 10 739 0912
سوابق کاری من

فرزانگان (نیشابور)

دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۵۳ ب.ظ

تابستان 97 

معمای انیشتین دانلود  بدون راهنمایی

معمای منطقی 12  دانلود  

معمای منطقی 14 دانلود   

معمای منطقی 10 دانلود  

معمای ترکیبیاتی 1 دانلود 

بازی هانوی : بازی کنید و اماده ی مسابقه باشید، فرمول مستقیم برای آن پیدا کنید. 

بازی هگز: از صفحه ی بازی دانلود کنید و اماده ی مسابقه باشید. 

معمای ترکیبیاتی 12 دانلود 

معمای ترکیبیاتی 13 دانلود 

بازی کندو  دانلود  

بازی هگز  دانلود  

بازی Interlocked  دانلود 

معمای منطقی 9 دانلود  

4 سوال از زوجیت دانلود  

حل معمای قورباغه ها در صفحه ی بازی 

بازی ها 1 دانلود  

معمای ترکیبیاتی 2 دانلود  

معمای ترکیبیاتی 6 دانلود 

بازی ها 2 دانلود  

کتاب ها رو بررسی می کنم و در کلاس بهتون می گم کدوم ها رو می تونم براتون تهیه کنم. 

لانه کبوتری 1 دانلود  


هشتم ها 

تمرین سری اول محاسبات  دانلود  

تمرین سری سوم محاسبات دانلود   

معمای سه جعبه با برچسب اشتباه دانلود  

معمای 10 کیسه و یک کیسه ی تقلبی دانلود 

حل مسائل ساده و متوسط منطق و محاسبات از صفحه ی IMC-قدم به قدم

معمای انیشتین دانلود 



نظرات  (۹)

۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۴۰ الهه صفایی مهر
سلام آقای کاملی من هرچقدر گشتم توی نیشابور کتاب آنالیز ترکیبی رو پیدا نکردم حالا میخوام یک سری هم به کتاب فروشی های مشهد بزنم اگه اونجا هم پیدا نکردم چه کتابی رو جایگزین کنم?
پاسخ:
سلام. از سایت نشر الگو به صورت آنلاین سفارش بده. یا اگه نبود همون آنالیز ترکیبی خوشخوان رو بخون. 
۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۷:۳۶ الهه صفایی مهر
سلام خسته نباشید میشه درمورد حل این سوال راهنمایی کنید
میخواهیم همه ی عددهای طبیعی رابا این سه شرط رنگ کنیم (1)هر عدد قرمز یا سبز است(2)حاصل جمع هر دو عدد قرمز متمایز قرمز است(3)حاصل جمع هردو عددسبزمتمایزسبزاست به چند طریق میتوانیم این کار را انجام دهیم?
پاسخ:
سلام. سوال خیلی خوبیه. راهنمایی کوتاه می کنم. 
چند حالت رو بررسی کن. 
از رنگ قرمز هیچی نداشته باشیم، یکی داشته باشیم، دو تا داشته باشیم ، بیشتر از دو تا داشته باشیم. 
همین کار رو برای سبز هم انجام بده . 
۲۵ تیر ۹۷ ، ۱۹:۲۷ الهه صفایی مهر
نه راستش من خودم هم نمیدونم در چه سطحیه
ممنون از اینکه پاسخ دادین
۲۳ تیر ۹۷ ، ۰۹:۲۷ الهه صفایی مهر
سلام آقای کاملی پایه هشتم هستم میرم نهم کتابهای شهر ریاضی و۹راه برای المپیاد ریاضی مرحله سوم چه جوریه؟
اگه بخوام خودمو آماده کنم باتوجه به اینکه وقتم کمه چی کتابی بخونم بهتره؟
پاسخ:
سلام. در مورد این مسابقه هیچ اطلاعی ندارم. در واقع سوالی از این مسابقه بیرون داده نشده که بدونم سوالاتش در چه سطحی هست و چه کتابی براش مفیده. 
اگر نمونه سوالی از این مسابقه داری می تونی بفرستی تا نظر دقیق تر بدم. 
سلام آقای کاملی، من همان الهه نظرات قبلی هستم و همین طور که می دانید امسال هشتمی می شوم، اگر بخواهم خود را برای المپیاد کامپیوتر آماده کنم، باید چه منابعی را مطالعه کنم؟ هنوز چیزی مطالعه نکردم.ممنون
پاسخ:
سلام. 
آنالیز ترکیبی الگو رو شروع کن. در کنارش  از کتاب آنالیز ترکیبی خوشخوان هم می تونی مساله حل کنی. 

باعرض سلام وخسته نباشید، آیا از الگوریتم در المپیاد هشتم می آید؟(من همان الهه نظرات قبلی هستم) در این صورت کتابی خوب معرفی فرمایید؟
وهمچنین باید در روز چند ساعت به حل کردن مسئله و مطالعه برای المپیاد بپردازم؟ وبلاگتان بسیار عالی است، ممنون که اینقدر به خوبی به سؤالاتم پاسخ میدهید و سؤالات را در اختیار همگان قرار می دهید.
پاسخ:
سلام. 
در المپیاد ریاضی الگوریتم نیست. اما من توصیه می کنم به این مبحث توجه خوبی داشته باشید که در آینده خیلی به دردت می خوره. 
هم در المپیاد و هم در نحوه ی فکر کردن و خلاقیت. 
به نظر من یک ساعت در روز خوبه. 
مهم اینه که پیوسته بخونی . یعنی این طور نباشه که یک روز 5 ساعت بخونی. بعد هفته ی بعد دوباره 6 ساعت بخونی. 
مهم اینه که تمرین حل کنی و پیوسته بخونی. این کار از همه مهم تره.
خواهش می کنم. 
سلام آقای کاملی با توجه به این که امسال هشتمی می شوم، آیا برای جبر ، نظریه اعداد و منطق نیاز به کتاب هست؟ اگر هست لطفا کتاب معرفی فرمایید.. بسیارممنون
پاسخ:
سلام. 
بله اما ابتدا کتابهای قبلی رو بخون. در ادامه کتاب های دیگه ای هم معرفی میکنم. 
سلام آقای کاملی هشتم هستم اگه بخوام خودمو برا المپیادریاضی آماده کنم چه منابعی باید استفاده و مطالعه کنم؟ تا حالا هیچی نخوندم.ممنون
پاسخ:
سلام. با توجه به اینکه می ری هشتم.
از این کتاب ها شروع کن. 
هندسه از ابتدا تا ...  انتشارات فاطمی
آنالیز ترکیبی نشر الگو  سوالهای غیر ستاره دار
حل معماهای این وبلاگ 
حل سوالات ساده و متوسط صفحه ی IMc قدم به قدم در همین وبلاگ
کانگورو 7 و 8 انتشارات فاطمی

سلام آقای کاملی اگه بخوام خودمرو برا المپیاد آماده کنم باید چه منابعی رو مطالعه کنم
پاسخ:
سلام. هشتم هستی ؟
تا حالا چه کتابهایی خوندی ؟
المپیاد ریاضی یا المپیاد کامپیوتر ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">