ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

درباره ی من
دکتری ریاضی (ترکیبیات) - شهید بهشتی
ارشد علوم کامپیوتر - صنعتی شریف
hamid.kamely@yahoo.com
کانال تلگرام: @math-cs
Instagram: hamidkameli1366
61 10 739 0912
سوابق کاری من

حلی 8 - متوسطه ی دوم

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۴ ب.ظ

المپیاد سال تحصیلی 94 - 95 

تمرین سری اول - شمارش 1 

تمرین سری دوم - شمارش 2  

لانه کبوتری 1  

لانه کبوتری 2

نظرات  (۹)

۱۱ تیر ۹۵ ، ۲۱:۵۱ xyxyxyxyxyxyxyxyxyxyxy
سلام.
قبول شدن در آزمون تیزهوشان دوره اول سخت تر است یا قبول شدن در دوره دوم.
پاسخ:
فکر می کنم در دوره ی دوم آسون تر باشه.
سلام به نظرتون برای المپیاد مرحله ی اول و دوم متوسطه ی دوم کدوم انتشارات بهترن با تشکر
پاسخ:
همه ی انتشارات ها کتابهای خوب و بد دارند. دقیق در مورد کتاب ها سوالتون رو مطرح کنید.
سلام  میخواستم بدونم کف قبولی مرحله 2 imc امسال به نظرتون چند میشه؟؟؟؟؟؟ سال های پیش چند بوده یا حدس می زنید چند باشه؟؟؟؟؟؟؟ ممنونم 
پاسخ:
امسال فکر می کنم 10 تا پاسخ کوتاه و 1 تشریحی.
۲۲ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۰۳ امیر محمد محمدی
سلام
چند تا در خواست:
۱ کف مرحله ۲ المپیاد کامپیوتر چنده؟
۲ چند تا کتاب خوب برا مرحله ۲ کامپیوتر معرفی کنید
۳ اینم بگید که تستس چه نمره ای باشه تا تشریحی صحیح بشه؟
پاسخ:
سلام .
سوال 1 و3 رو نمی دونم. نیازه که با قبولی های سالهای قبل بررسی آماری بشه و تازه باید افرادی رو پیدا کنید که مرزی قبول شدند. و تازه این عدد دقیق نیست.

در مورد سوال 2 به صفحه ی المپیاد رجوع کن و کتاب های المپیاد کامپیوتر رو ببین.
به سایت کاهو هم یه سری بزن.
سلام مطالبتون عالی بود اگه میتونید لطفا عیدانه ی علامه حلی نهم رو هم بزارین خیلی ممنون
خیلی خیلی ممنونم ، ببخشید یک سوال دیگه هم داشتم برای مرحله دوم کدوم کتاب ها خوبن؟؟؟؟،من مرحله اول قبول شدم می خواستم بدونم به نظر شما تو این وقت کم کدوم کتابها می تونن خیلی مفید باشن؟؟؟؟؟؟ باز هم ممنون 
پاسخ:
حل سوالهای جهانی انفرادی و تیمی خیلی مفیده .
حل سوالهای مرحله اول سالهای قبل و سوالهای مرحله دو سالهای قبل.
یعنی 10 درصد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 
پاسخ:
نه. 10 تا سوال درست. البته با در نظر گرفتن غلط ها. می شه حدود 40 درصد.
من متوسطه اول هستم ، متوسطه اول چه طور ؟؟؟
پاسخ:
فکر می کنم حدودا 10 تا باشه.
سلام ، می خواستم بدونم با توجه به سوالات امسال Imc به نظر شما کم ترین درصد قبولی چند میشه ؟؟؟ اگه نمی دونید خواهش می کنم بگید سالهای پیش چه طور بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا زودتر بگید .....
پاسخ:
راستش کف متوسطه ی دوم رو نمی دونم ، سالهای پیش چند بوده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">