ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

درباره ی من
دکتری ریاضی (ترکیبیات) - شهید بهشتی
ارشد علوم کامپیوتر - صنعتی شریف
hamid.kamely@yahoo.com
کانال تلگرام: @math-cs
Instagram: hamidkameli1366
61 10 739 0912
سوابق کاری من

بازی فکری

پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۲۴ ب.ظ


بازی های فکری یکی از بهترین راه ها برای افزایش هوش کودکان و نوجوانان (البته خیلی وقتا بزرگتر ها بیشتر بازی می کنند) است.

شما با انجام بازی های فکری هم بازی می کنید و هم هوش و خلاقیت خود را بالا می برید.

برای دانلود و اطلاع بیشتر در مورد بازی های فکری به صفحه ی بازی رجوع کنید. مراجعه به صفحه ی بازی

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۱۱/۰۲
حمید کاملی

نظرات  (۱)

۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۱۸ نیما فضنفری مدرسه ی علامه ی طباطبایی واحد میرداماد

با سلام خدمت شما اقای کلامی من یکی از دانش اموزانی بودم که در جمعه ی پیش در مدرسه ی علامه طباطبایی سر کلاس شما بودم              جواب معمای تارتالیا         7 بار

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">