ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

درباره ی من
دکتری ریاضی (ترکیبیات) - شهید بهشتی
ارشد علوم کامپیوتر - صنعتی شریف
hamid.kamely@yahoo.com
کانال تلگرام: @math-cs
Instagram: hamidkameli1366
61 10 739 0912
سوابق کاری من

همکاری

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۶ ب.ظ

یکی از نویسندگان  وبلاگ باشید.

شما می توانید در صفحه ی  بازی با معما ، معما بنویسید. 

می توانید بازی های فکری و جذاب در صفحه ی بازی قرار دهید.

می توانید سوالات المپیادی و جالب خود را در صفحه ی مسابقه ی ریاضی قرار دهید.

می توانید جزوه ها و کتاب های المپیادی خود را صفحه ی المپیاد قرار دهید.

افراد علاقه مند یک نام کاربری در بیان درست کرده و به من بدهند تا به عنوان یک نویسنده ی وبلاگ تایید شوند.

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۳/۰۹/۱۶
حمید کاملی

نظرات  (۱۷)

۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۲۴ ♣ KiᗩяᗩsH ♣
با سلام :)
خدا منو از شما نگیره این بازی با معما رو قرار دادم
اشتغال زایی شد :))

خسته نباشید به تمام دوستان عزیز که برای سایت زحمت میکشن
مخصوصا خود استاد کاملی :|
پاسخ:
بیا معما بزار اشتغال زا.
اقا یه خواهشی دارم -اگه ممکن هست نظرات مطالب من رو تایید نکنید چون همه ی بچه ها جواب ها رو می فهمند .
راستی آقا برای معما ها باید جواب هم بزارم یا بزارم بقیه خودشون بفهمن.
پاسخ:
می تونی جواب بزاری . می تونی هم بزاری بچه ها جواب بدن و هر کی خواست بره و جواب بچه ها رو بخونه . هر جور راحتی.
۲۱ دی ۹۳ ، ۲۱:۱۹ علی ویسی
اقا اگه لینک رو درست کنم میزاریدش تو صفحه ی اول؟چون بدرد نرم افزار های انروید بلاگ شما میخوره
پاسخ:
در صفحه ی اول می زارم اما در قسمت نرم افزار ها . بالاتر از مطلبی که تو گذاشتی هم دیده میشه

آقای کاملی من نمی خام بیام تو وبلگ شما. فقط می خاستم با وبلاگ ما تبادل لینک بکنید. ما وبلاگ شما رو لینک کردیم. وبلاگ ما کلی بازدید داره. تا الان 9000 تا بازدید داشته. این هم آدرسش: www.helli6ha.mihanblog.com . عنوانشم بذارید حلی 6 ها.

۱۰ دی ۹۳ ، ۲۲:۲۰ علی ویسی
اقا این طوری برای من سخت تره  چون  تو بلاگ شما نمیتون به فضای بیان دسترسی داشته باشم و باید برم تو بلاگ خودم.
پاسخ:
حالا یه نمونه اینجوری که می گی بزار . ببینم چجوریه . 
۱۰ دی ۹۳ ، ۲۲:۱۴ علی ویسی
اقا از این به بعد برای سریع تر شدن کار به جای عکس ها آدرسی که آپلود سنتر بهم داده رو میزارم رو براشون رمز میزارم رمز رو هم که خصوصی بهتون گفتم اگه ندیدینش بهم بگین بعد شما منتقلش کنین .خوبه؟
پاسخ:
البته برای من اینجوری سریع تره و راحت تر می تونم منتقلش کنم . من همین جوری کپی می کنم و بعد می برم در صفحه ی بازی با معما .

در همون فضایی که بیان بهت داده آپلود کن که انقضا هم نداره .
۱۰ دی ۹۳ ، ۲۲:۰۹ علی ویسی
پس از این به بعد معما هایی که زهنرو درگیر کنن میزارم.
۱۰ دی ۹۳ ، ۲۲:۰۸ علی ویسی
اقا مطالب قبلیم مشکلی داشتن ؟
پاسخ:
نه . اما من باید دونه دونه ببرمشون در صفحه ی بازی با معما . چون اگه به عنوان مطلب جدید بزارم باشه خیلی وبلاگ شلوغ می شه . اما می خوام در این صفحه باشه . کمی طول می کشه همش رو ببرم در صفحه ی بازی با معما . 
۱۰ دی ۹۳ ، ۲۲:۰۴ علی ویسی
اقا من چیکار کنم به صفحات مستقل دسترسی ندارم؟
پاسخ:
کمی صبر کن . درستش می کنم . اگه نشد همین جوری مطلب بزار و من به صفحه ی بازی با معما منتقل می کنم . 
۱۰ دی ۹۳ ، ۲۱:۵۷ علی ویسی
خیر آقا من به وقتی به قسمت صفحات مستقل میرم میگه شما به این قسمت دسرسی ندارید.
۱۰ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۶ علی ویسی
اقای کاملی اگه برای معما هام در ادامه مطلب جواب بزارم اشکالی داره؟
پاسخ:
معما در صفحه ی بازی با معما بزارید . اگه نمی شه بهم خبر بدید .
۰۸ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۵ علی ویسی
اقا سلام می خواستم بدونم هر چند تا مطلب میتونیم تبلیغ بزاریم؟
پاسخ:
بستگی داره . بزار ببینم تبلیغ چیه ؟ اگه مشکلی نبود تایید می کنم . 
۰۴ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۷ علی ویسی
اقا من چی شدم پس ---- ای دیم:alijoon471
پاسخ:
من چند روزه که تاییدت کردم . می تونی بیای و مطلب بزاری .

۲۷ آذر ۹۳ ، ۱۵:۱۷ حسین اسدی
سلام اقای کاملی ای دی من hosseinasadi است
پاسخ:
تایید شد . 
سلام اقای کاملی نام کاربری من m.m.sh.79
پاسخ:
پیغام خطا می ده . نام کاربرید فعال نیست . و خودت رو هم معرفی کن . 
manni_minm agha lotfan faal konid mano
پاسخ:
فعال شد . فقط در صفحه ی مستقل با نام بازی با معما ، معما بزار . که من مجبور نشم خودم معما رو بیارم صفحه ی بازی با معما .
۱۹ آذر ۹۳ ، ۱۷:۰۶ محمدحسین رمضانی راد

سلام آقای کاملی نام کاربری من اینه:computer803

پاسخ:
فعال شد. می تونی در صفحه ی بازی با معما مطلب بنویسی . اما مطلبت بعد از تایید قابل دیدن است . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">