ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

درباره ی من
دکتری ریاضی (ترکیبیات) - شهید بهشتی
ارشد علوم کامپیوتر - صنعتی شریف
hamid.kamely@yahoo.com
کانال تلگرام: @math-cs
Instagram: hamidkameli1366
61 10 739 0912
سوابق کاری من

نظریه بازی ها

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۴۷ ق.ظ

کتاب A Course in Game Theory  در مورد نظریه بازیهای اقتصادی است . دانلود

کتاب  Algorithmic Game Theory vazirani  در مورد بازی های اقتصادی است . البته دیدگاه هایی از الگوریتم های تقریبی هم در آن ارائه شده . دانلود

برای علاقه مندان به بازی های ترکیبیاتی کتاب بازی های منصفانه ، بسیار مفید است. این کتاب تا حدی ساده و مقدماتی است و به عنوان شروع کار توصیه می شود .  دانلود   
(فکر می کنم هنوز بتوان این کتاب را در بازار پیدا کرد ، پس توصیه می شود که اگر امکانش هست کتاب را بخرید.)



ادامه ی کتاب ها، جزوه ها و مقاله ها  در روز های آینده قرار خواهد گرفت.

نظرات  (۱۲)

سلام خسته نباشید. لطفا کتاب فارسی در مورد نظریه ی بازیها وکاربردهای آن دارید، در اینجا قرار دهید باتشکر از سایت خوبتان
پاسخ:
کتاب بازیهای منصفانه نوشته ی دکتر محمودیان .
فایل کتاب رو دارم اما نمی تونم اینجا قرار بدم چون چاپ می شه و در بازار هست. می تونی در اینترنت هم بگردی و پیداش کنی.
فقط در مورد نظریه بازیهای ترکیبیاتی است و کاربرد نگفته.
کتاب فارسی دیگه در مورد نظریه بازیهای ترکیبیاتی و همچنین نظریه بازیهای اقتصادی نداریم.
بیشتر کاربردها مربوط به نظریه بازیهای اقتصادی است.
سلام اگه لطف کنید مطالبی در مورد تئوری بازی و کاربردهای آن- تعادل نش- انواع بازی ها و ...دارید به من ایمیل کنید.
پاسخ:
سلام . کتاب a course in game theory  را که روی وبلاگ برای دانلود گذاشتم بردارید.
اگر کتاب بیشتری نیاز داشتید بهم اطلاع دهید.
سلام میشه درس رادوباره توضیح دهید
پاسخ:
سلام . من منظورت برهان خلفه ؟
عالی بود  جواب را هم بذار
پاسخ:
جواب کدوم سوال ؟

سلام آقای کاملی  شما تمرین های علامه حلی شش همونایی که گفته بودین رو ندیدم  اگه امکان داره بگین کجاست و این که لطفا برا معما ها جواب هم بزارین تا مرور کنیم


پاسخ:
سلام .
در قسمت حلی 6 کلاس سومی ها  3 سری تمرین دارند . اولی ها هم تعدادی معما .
جواب معما ها را نمی تونم بزارم . جوابها رو در کلاس حل می کنیم . اما اگر اینجا بزارم همه به محض خوندن سوال ، جواب رو هم می خونن که هیچ فایده ای نداره .

تمرین دوم شمارش سوم راهنمایی حلی 6
اقا لطفا کیفیت این نسخه هاروبیشتر کنید.
با تشکر
پاسخ:
یعنی چی ؟ 

از حلی 6ام لطفا برای مشق ها WORDهم بزارید بقیه رو چطوری باز کنیم

در ضمن دنبال مساله هم نیستم.
پاسخ:
در حال حاضر مقاله ای که نوشته ی دانش آموز دبیرستانی باشد ندارم .
اما تعدادی شاگرد اول دبیرستان دارم که کارهایی دارند انجام می دهند که به نظر من ارزش این رو دارن که مقاله هایی در حد جشنواره های داخلی باشه .
مساله هایی هم که بهشون گفتم هموناییه که در قسمت حلی 4 گذاشتم .
در مورد هر مساله تعدادی مقاله هم گذاشتم . اما سطح مقاله ها بالاست و نویسنده هاش دکتری دارند .
خودتو معرفی نکردی و اینکه کدوم مدرسه هستی ؟
آیا در مدرسه ی شما کلاس پژوهش ریاضی دارید ؟
این مطالبی که شاگرد های من کار کردن در این کلاس انجام شده .

سلام مقطع تحصیلی من اول دبیرسانه و می خوام با مقاله هایی که یک دانش آموز دبیرستانی میتونه بده آشناشم.
سلام اگه امکان داره یک مقاله خوب از شخصی که دبیرستانی است در این سایت قرار دهید تزجیحا فارسی باشد با تشکر.
پاسخ:

شما دنبال مساله هستید ؟
از کدام مدرسه هستید و در چه پایه ای تحصیل می کنید ؟ کمی در مورد خودتون توضیح بدید که بتونم بهتر راهنماییتون کنم.
اگر بتونید با من تماس بگیرید راحت تر می تونیم در تئامل باشیم.
با سلام
سایت زیبایی دارید . اگه دوست داشتید میتونید با وب من تبادل لینک یا بنر کنیم .
منتظرم...........................!
www.only-love.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">