ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

درباره ی من
دکتری ریاضی (ترکیبیات) - شهید بهشتی
ارشد علوم کامپیوتر - صنعتی شریف
hamid.kamely@yahoo.com
کانال تلگرام: @math-cs
Instagram: hamidkameli1366
61 10 739 0912
سوابق کاری من

کلاس های آنلاین

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۳۸ ب.ظ

برای شرکت در کلاس های آنلاین نیاز به هیچ نرم افزاری نیست. فقط نیاز به یک کامپیوتر دارید. 

 

موضوعات کلاس ها: 

المپیاد ریاضی، المپیاد کامپیوتر،مسابقات IMC، ورودی مدارس برتر، ریاضیات متوسطه ی اول و دوم، هوش و خلاقیت ریاضی

ترکیبیات، گراف ، الگوریتم 

برای شرکت در این کلاس ها با شماره ی 61 10 739 0912 تماس بگیرید.
رزومه ی من  


 

نظرات  (۸)

۰۷ مهر ۹۶ ، ۲۲:۲۶ روژینا.شهبازی
با سلام و سپاس از شما
کلاس انلاین برگزارید میکنید؟
پاسخ:
در حال حاضر دنبال اپلیکیشنی هستم که بتونم این کار رو بکنم. اما اپلیکیشنی که قبلا باهاش کلاس برگزار می کردم الان دچار مشکل شده. در اولین فرصتی که درست بشه در وبلاگ اطلاع رسانی می کنم.
سلام آیا می توانید کلاس آنلاین داشته باشید
پاسخ:
سلام. در یکی دو روز آینده در همین مطلب اطلاع می دم. در حال تست یک روش دیگه برای برگزاری کلاس آنلاین هستم.
ایا‌مشکل فنی شما برطرف شد
پاسخ:
در حال تست یک روش دیگر هستم. به احتمال زیاد در روزهای آینده شروع کنیم. در صورت اوکی بودن، در این مطلب مجدد اطلاع رسانی می کنم.
سلام من در مشهد زندگی می کنم می خواستم بدان قیمت کلاس های آنلاین چند است ممکن است به من بگوئید زیرا من خیلی به ریاضی و المپیاد علاقه دارم و می خواهم ببینم آیا قیمت این کلاس برای من مناسب است یا خیر ممنون 
پاسخ:
سلام. در حال حاضر به دلیل مشکلات فنی نمی تونم کلاس آنلاین برگزار کنم.
اما در صورت برگزاری کلاس ، جلسه ی 90 دقیقه 250 هزار تومان است.
۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۹:۴۷ سیروان امینی
سلام استاد
راجع به تحقیقات و اراِئه شون به صورت پاورپوینت من یه مقاله ای خوندم که خیلی ساده بیان میکنه که 2*2=5 و 0=100 و چون خیلی ساده توضبح داده به نظرم موضوع خوبی هست برای پاورپوینت نظر خودتون چیه ؟
اگه میشه تا فردا برام بگید D:
سیروان امینی
حلی 6 کلاس 701
imc کلاس B
پاسخ:
این مقاله در اثباتش مشکل داره. مشکلش رو می شه برای بچه ها توضیح داد. اما به نظرم هنوز زوده. در سالهای بعد راحت تر می تونید مشکل این اثبات رو درک کنید.
ترجیحم اینه که در مورد موضوعات دیگه تحقیق کنی.
سلام 
کلاسای آنلاین رایگانند یا نه؟؟؟؟
پاسخ:
کلاس های رایگان نیستند. بالاخره من دارم برای کلاس وقت می زارم.
قیمت کلاسها چنده و چه روزهایی هست؟
پاسخ:
در این خصوص تلفنی تماس بگیرید.
سلام.برای یه کلاس نهمی که نمیخاد برای المپیاد بخونه(چون میخاد بره رشته ی تجربی) یه کتاب خوب برای افزایش هوش و خلاقیت ریاضی میشه پیشنهاد بدین.
پاسخ:
کتابهای معما خوبه حل کنی.
معماهای خوش ترکیب
معماهای خوشگوار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">