ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

درباره ی من
دکتری ریاضی (ترکیبیات) - شهید بهشتی
ارشد علوم کامپیوتر - صنعتی شریف
hamid.kamely@yahoo.com
کانال تلگرام: @math-cs
Instagram: hamidkameli1366
61 10 739 0912
سوابق کاری من

علامه طباطبایی (مجتمع)

سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۵۲ ب.ظ


سال تحصیلی  94 - 95   IMC

تمرین سری اول - مقسوم علیه ها  

تمرین سری دوم - تکنیک هایم محاسباتی 

حل کردن سوالات کانگورو 2015   در مطلب IMC 

تمرین سری دوم - ضرب مقسوم علیه ها   

تمرین سری سوم  تکنیک های محاسباتی 2

حل سوالات کانگورو 1395 هفتم و هشتم و نهم و دهم - IMC 


IMC 2015

تمرین سری اول - جبر 1  دانلود   

تمرین سری دوم - شمارش 1  دانلود  

تمرین سری سوم -شمارش 2 دانلود  

معمای انیشتین دانلود 

معمای 10 کیسه و یک کیسه ی تقلبی  دانلود

معمای سکه ها دانلود


در روزهای آینده هم چند سری معما و تمرین قرار داده خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۲/۰۱
حمید کاملی

نظرات  (۱۰)

سلام استاد من پارسال جزو کلاس های imc علامه بودم پایه هشتم.امسال هم میخوام imc بدم ولی چون سال نهم هستم ازتون راهنمایی میخوام که چه کتاب هایی بخونم؟اصلا امکان قبولی توی پایه نهم واسه imc هست؟منظورم هر دو مرحله هست
پاسخ:
سلام. می تونی شروع کنی برای المپیاد ریاضی بخونی. اما احتمال قبولی در مرحله دو کمه. چون دهم ها هم شرکت می کنند. اما به نظر من ارزش امتحان کردن رو هم داره.
سالهای پیش افرادی بودن که در تیم اعضامی هم بودن و نهم بودن.

کتاب های المپیاد رو بخون. در صفحه ی المپیاد معرفی شده است.
تو کنکور چطور? ??
پاسخ:
علامه در کل بهتر از البرزه.
تو المپیاد ریاضی علامه طباطبایی نتایج بهتری داره یا البرز??
توimc چطور? ???
پاسخ:
علامه طباطبایی. البرز برای المپیاد خیلی مناسب نیست.
سطح آموزش علامه طباطبایی بهتر است یا علامه حلی
پاسخ:
بستگی به شماره ی حلی داره.
سطح آموزش علامه طباطبایی چطوره
پاسخ:
خوبه.
۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۳۷ محمدجواد کهن کن
https://telegram.me/Mathhome/1989
استاد این پست خانه ریاضی رو لطفا نگاه کنید.
پاسخ:
چجوری پیداش کنم. باید در کانالشون بگردم؟ اگه می شه مطلبشون رو برام ایمیل کن یا همین جا بزار.
۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۱۴ آروین رازانی
با سلام درلاره ی کلاس های دو شنبه تمارین هندسه بگذارید
پاسخ:
سوالات هندسه ی مسابقات جهانی IMC رو حل کنید.
۱۸ دی ۹۴ ، ۱۳:۵۷ سید پارسا صالحی

برای مقطع راهنمایی (هفتم و هشتم) پایه هشتم هستم

۱۶ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۵ سید پارسا صالحی
سلام آقای کاملی من شاگرد پارسال شما بودم در کلاس هایی که مجتمع علامه طباطبایی برای امادگی مرحله 2 گزاشته بود.من در مرحله دوم موفق نشدم و تقزیبا نیمی از مطالب شما رو درک نکرده بودم.میخواستم بگم برای موفقیت در مرحله دوم باید چه مطالبی رو بیشتر تمرین کرد.متشکر میشم از این که پاسخ های مرحله دوم imc 2015 ذو بگزارید.بی زحمت پاسخ دهید
پاسخ:
قبول شدن در مرحله دو کار آسونی نیست . به خصوص که تعداد کلاس های مجتمع خیلی کم بود. نوشتن پاسخ ها کاری وقت گیره که متاسفانه فکر نمی کنم برسم این کار رو انجام بدم.
امسال برای چه مقطعی شرکت می کنی ؟
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۳۵ نیلوفر- فرزانگان رودهن- شرق تهران
باسلام. سایت خیلی خوبی دارید و تونستم کلی استفاده کنم.
یه سوالی داشتم
میخوام امسال imc شرکت کنم. اطلاعیه هاش رو از کجا باید دنبال کنم و اینکه چی بخونم؟؟؟
لطفا جواب بدید.
خیلی ممنون
پاسخ:
مرسی از نظرتون.
برای اینکه ببینی چی بخونی به بخش IMC-AITMO در همین وبلاگ رجوع کن. برای دنبال کردن اطلاعیه هاش به سایت خانه ی ریاضی تهران رجوع کن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">