ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

درباره ی من
دکتری ریاضی (ترکیبیات) - شهید بهشتی
ارشد علوم کامپیوتر - صنعتی شریف
hamid.kamely@yahoo.com
کانال تلگرام: @math-cs
Instagram: hamidkameli1366
61 10 739 0912
سوابق کاری من

پارادوکس های علم

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۴۸ ب.ظ


در علم ریاضی پارادوکس های زیبایی وجود دارد. مطالعه ی این پارادوکس ها بسیار هیجان انگیز است و شاید فهمیدن آنها نیاز به تفکر فراوان داشته باشد. همچنین مطالعه و فهمیدن مشکلاتی که در اثبات ها وجود دارد باعث می شود ، درک عمیق تری از ریاضیات به دست آورید .

کتاب Paradoxes دانلود     دریافت نرم افزار Djvu   

نظرات  (۴)

۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۵۹ mohammad masih alizadeh
اقا نمیشه کپیش کرد تو ترانسلیت تا فارسییشو بده
پاسخ:
تست کن . می بینی که به درد نخواهد خورد . 
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۱۴ mohammad masih alizadeh
سلام
اقا تونستم دانلود کنم اما چرا انگلیسییییییی؟؟؟
یک نتیجه ای گرفتم که شما نمی خواین بارین ما به درجه ی بالآیی در ریاضیات برسیم
و مثل شما بشیم
پاسخ:
خیلی از کتاب های درجه ی بالا  در ریاضیات انگلیسی هستند . پس باید انگلیسی یاد بگیری .
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۱ mohammad masih alizadeh
سلام 
اقا از طریق pc هم خواستم djvuرو دانلود کنم نمیشه 
گزینه دریافت رو میاره ولی دانلود نمی کنه 
لطفا رسیدگی کنین
مرسی
پاسخ:
همین الان دانلودش کردم . و مشکلی نداشت . احتمالا اونموقع در سرور مشکلی بوده . دوباره امتحان کن.
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۵ mohammad masih alizadeh
سلام اقا 
نمیشه از طریق ایپد برداشت چی کار کنم؟؟
پاسخ:
یعنی نمی شه دانلود کرد ؟ یا نمی شه فایلش رو باز کرد ؟
احتمالا نرم افزار هایی معادل با Djvu می تونی برای ipad پیدا کنی . اما من نمی دونم چی هستند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">