ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

درباره ی من
دکتری ریاضی (ترکیبیات) - شهید بهشتی
ارشد علوم کامپیوتر - صنعتی شریف
hamid.kamely@yahoo.com
کانال تلگرام: @math-cs
Instagram: hamidkameli1366
61 10 739 0912
سوابق کاری من

المپیاد کامپیوتر ایران

دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۰۲ ب.ظ

سوالات المپیاد کامپیوتر ایران با پاسخ تشریحی : برگرفته از خبرگاه المپیاد کامپیوتر    سایت Opedia.ir  


       مرحله اول                               مرحله دوم                                        مرحله سوم  


دوره ی 29 ام                              روز اول و دوم   

دوره ی 28 ام                              روز اول             روز دوم   
دوره ی 27 ام    کلید                    روز اول   پاسخ    

دوره ی 26 ام  

دوره ی 25 ام      پاسخ                  روز اول   پاسخ    روز دوم   پاسخ

دوره ی 24 ام     پاسخ                 روز اول   پاسخ    روز دوم   پاسخ                                    آزمون اول       آزمون دوم

دوره ی 23 ام     پاسخ                 روز اول   پاسخ    روز دوم   پاسخ  

دوره ی 22 ام     پاسخ                 روز اول               روز دوم               

دوره ی 21 ام     پاسخ                 روز اول               روز دوم   

دوره ی 20 ام     پاسخ   

دوره ی 19 ام     پاسخ                                                                                                  آزمون پایانی   پاسخ       

دوره ی 18 ام     پاسخ  

دوره ی 17 ام     پاسخ  

دوره ی 16 ام     پاسخ 

دوره ی 15 ام     پاسخ

دوره ی 14 ام     پاسخ

دوره ی 13 ام     پاسخ

دوره ی 12 ام     پاسخ

دوره ی 11 ام     پاسخ

دوره ی 10 ام     پاسخ

دوره ی 9 ام       پاسخ


بقیه در چند روز دیگر قرار می گیرد .

نظرات  (۳)

سلام
من متوجه نمیشم هدف شما چیه از این کار 
پی دی اف ها رو ازون سایت کپی میکنید تو این سایت؟؟
چه فایده ای داره وقتی همش اون جا هم هست
و تازه اون سایت مرجع و معروف تر هم هست چه دلیلی داره که از سایت شما استفاده بشه 
پاسخ:
سلام. 
خیلی از دانش آموزان با اون سایت آشنایی ندارن. 
من فایل ها رو با حفظ کپی رایت قرار می دم و مرجع فایلها رو هم ذکر می کنم 
و سعی می کنم بچه ها رو به اون سایت هدایت کنم. 
چون اون سایت هدف مالی از این کار نداره و مخصوص به کمیته ی المپیاد کامپیوتر است.
۱۲ آذر ۹۶ ، ۱۶:۲۱ بچه المپیادی
سلام خسته نباشید. دانش آموز سال دهم متوسطه دو هستم و از بچه های المپیاد کامپیوترم. سایتتون خیلی مفیده و ممنون که کلید المپیاد سال های قبلو قرار دادین!
پاسخ:
سلام. مرسی . 
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۲۴ رضا فراهانی

سلام

لینکی ندارید که جواب های سوالات مرحله دوم  المپیاد های کامپیوتر سال های گذشته رو دانلود کنم؟

باتشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">