ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

ریاضی-علوم کامپیوتر- المپیاد

ریاضیات _ علوم کامپیوتر _ المپیاد ریاضی و کامپیوتر

درباره ی من
دکتری ریاضی (ترکیبیات) - شهید بهشتی
ارشد علوم کامپیوتر - صنعتی شریف
hamid.kamely@yahoo.com
کانال تلگرام: @math-cs
Instagram: hamidkameli1366
61 10 739 0912
سوابق کاری من

حلی 4

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۱۱ ب.ظ

جشنواره خوارزمی :

فرم مربوط به طرح ها که باید پر شود و روز شنبه به آقای شفاییان تحویل دهید . دانلود

راهنمای پر کردن فرم ها : دانلود

بعد از پر کردن فرم ها باید یک تحقیق کوتاه در مورد ایده و کاری که انجام دادید بنویسید.

روش نوشتن این تحقیق در این راهنما هست . دانلود

اما هر موردش را که متوجه نشدید در تحقیق نیاورید . (مشکلی پیش نمی یاد )

مهم این است که مقدمه داشته باشید .
در مورد مساله کاربرد بنویسید .

ایده را کامل توضیح دهید . دقیق و ریاضی وار بنویسید . مفاهیم مورد نیاز را تعریف کنید .

منابع هم حتما داشته باشد . هر کتاب یا سایتی که استفاده کردید را بنویسید.


ایده ها :

حامد : رابطه ی جدول سودوکو به رنگ آمیزی گراف .

محمد : اثبات احتمالاتی برای مسله ی تغییر یافته ی گرگ _ کلم _ گوسفند

حامد : اثبات یک تقریب برای مساله ی کوله پشتی

__________________________________________

کنفرانس مدرسه :

هر کسی در مورد یکی از مطالبی که گفته شده یک گزارش تهیه کنه.

این 5 شنبه یک بار برای آمادگی بیشتر سمینار رو برزگزار می کنیم.

منابع لازم برای کنفرانس :

کوله پشتی :

تابع بازگشتی دانلود

 

پارادکس روز تولد : 

کتاب احتمال برای استفاده در مثال ها و تعریف ها و قضیه های گفته شده : دانلود

کاربرد امید ریاضی در مساله ی دو بخش کردن گراف : قضیه ی 2.2.1 از کتاب روشهای احتمالاتی در ترکیبیات : کل کتاب   قضیه ی  2.2.1

رنگ آمیزی گراف : 

یک پاور پوینت مقدماتی برای گراف : شامل الگوریتم هایی در گراف _ دانلود


معمای گرگ _کلم _ گوسفند :

چند تا مقاله رو تو یک فایل گذاشتم . اما نخوندمشون . فکر می کنم به مسله مربوط می شه . دانلود


هر سوالی داشتید با من تماس بگیرید.


موافقین ۵ مخالفین ۳ ۹۲/۰۱/۲۶
حمید کاملی

نظرات  (۵)

سلام 
معمای گرگ-کلم-گوسفند رو نمیتونم دانلود کنم.. چرا؟
پاسخ:
ُسلام. دانلود می شه اما یک فایل زیپ شده است که با نرم افزار win rar  باید باز کنی. 

سلام من دانش آموز فرزانگان 6 هستم پایه اول دبیرستان
گفته بودید یه باکس هم برای مدرسه ما درست میکنید و تکالیفمونو تو اون میذارید میخواستم ببینم کی این کارو انجام میدید؟ ممنون
سلام 
لینک شدید
۲۴ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۰۳ آرمان غفاری
سلام . من آرمان غفاری هستم . دانش آموز سال پیش شما . تو علامه طباطبایی . پایه سوم .
اینم بلاگه منه : imo-ioi.blog.ir
خوش حال میشم اگه پیوندش کنید .

ممنون
پاسخ:
سلام . باشه .
با چه عنوانی لینک کنم ؟

تو هم آدرس من رو لینک کن .

http://math-cs.blog.ir/
عنوان " ریاضیات - علوم کامپیوتر "
حاضر به کار در شرکت آریا هستید؟اطلاعات بیشتر در aryaco.blog.ir.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">